ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ

Оголошення №1

Комунальне підприємство «Полтавський обласний центр громадського здоров’я Полтавської обласної ради» (далі – Замовник, Організатор тендеру) оголошує тендер із закупівлі послуг із організації і проведення тренінгів та круглих столів з питань громадського здоров’я за кошти Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в рамках реалізації проекту «Прискорити темпи зменшення рівня захворюваності на туберкульоз та ВІЛ за рахунок забезпечення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики і лікування туберкульозу, шляхом розширення доказової медичної профілактики, діагностики та лікування ВІЛ та створення стійкої та життєздатної системи охорони здоров’я».

  1. Назва предмету закупівлі: Послуги з організації і проведення тренінгів та круглих столів.
  • Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку № 1 «Специфікація».
  • Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, необхідних для їх підтвердження: визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».
  • Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: до
    10 березня 2020 року до 09:00 (включно) за київським часом.
  • Період надання послуг: з 12 березня 2020р. по 15 грудня 2020р.
  • Контактні дані для подачі тендерної документації: тендерні пропозиції повинні надсилатись (або надаватись особисто) у закритих конвертах звичайною чи кур’єрською поштою на адресу:

36014, Україна, м. Полтава, вул. Шведська, 52,

до уваги: Довженко Ірина

Моб.: +38 (050) 404 60 54

  • Місце, час та дата розкриття конвертів з тендерними пропозиціями: публічне розкриття конвертів з тендерними пропозиціями відбудеться          10 березня 2020 року о 10:00 за київським часом, за адресою: 36014, Україна, м. Полтава, вул. Шведська, 52.
  • Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:

Критерій оцінки Ваговий коефіцієнт
1. Загальна вартість послуг із організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я. 60%
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). 20%
3. Наявність власних ресурсів (обладнання, матеріально-технічної бази та працівників) для  надання послуг із організації і проведення тренінгів. 10%
4. Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, що визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії». 10%

До оцінювання згідно з критеріями оцінки допускаються тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним, кваліфікаційним та якісним вимогам. Невідповідність тендерної пропозиції хоча б одній з таких вимог призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої цінової пропозиції.

Вартість послуг має бути зазначена у гривні без ПДВ.

  1. Тендерна пропозиція обов’язково має включати в себе:
  2. Заповнений та підписаний Додаток № 3 «Цінова пропозиція».
  3. Детальний бюджет (бюджет подається у гривнях з зазначенням вартості послуг без ПДВ в форматі Excel за зразком) відповідно Додатку № 4.
  4. Завірені документи, що визначені в Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії».
  5. Заповнений і підписаний Додаток № 5 до Оголошення «Загальна інформація про Учасника»
  •  Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі.

Додаткову інформацію можна отримати у фінансового спеціаліста Довженко Ірини за телефоном: +38(050) 404 60 54,

е-mail: irinadovzhenko@ukr.net

Правила оформлення ТЕНДЕРНОЇ пропозиції учасника:

  1. Всі документи мають бути складені державною мовою.
  2. Тендерна пропозиція та всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Конверт повинен містити надписи: “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ТЕНДЕР: «Закупівля послуг із організації і проведення тренінгів та круглих столів»; «НЕ РОЗКРИВАТИ ДО 10:00,  «10» березня 2020 року», а також код ЄДРПОУ, адресу та назву учасника.
  5. Тендерна пропозиція має бути отримана Організатором тендеру у конверті форматом А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття Замовником тендерних пропозицій.
  6. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  7. Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж не менш, ніж 90 (дев’яносто) календарних днів з дня їх подання.
  8. Ціни в тендерній пропозиції мають бути вказані у гривнях, без податку на додану вартість, оскільки послуги звільняються від оподаткування податком на додану вартість згідно статті 7 Закону України від 21.06.2012 року № 4999-VI «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», п. 26 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» (Додаток №7)
  9. До участі у оцінці цінових пропозицій Комітетом із закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
  10. Постачальник зобов’язаний дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланням в Додатку № 6.
  11. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. Кожен учасник має право подати лише одну тендерну пропозицію. У разі подання декількох пропозицій одним учасником усі вони будуть відхилені.
  12. Організатор тендеру має право відмінити тендер.
  13. До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій  запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника на процедурі розкриття не є підставою для не розкриття, не розгляду або відхилення його тендерної пропозиції. Повноваження представників учасників повинні бути підтверджені довіреністю, наказом про призначення, договором доручення, тощо,  та документом, що посвідчує особу (паспорт).
  14. Замовник тендеру залишає за собою право вимагати від учасників тендеру додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам цього Оголошення.
  15. Замовник тендеру не несе відповідальності за роботу поштової служби з доставки документації.
  16. Переможця тендеру буде обрано на засіданні Комітету з питань закупівлі не раніше 10 березня 2020 року після детальної оцінки наданих тендерних пропозицій. Протягом 2 (двох) робочих днів з моменту прийняття такого рішення організатор тендеру проінформує переможця конкурсу у письмовій формі.

Додатки можна скачати тут: https://drive.google.com/drive/folders/1NlVouBjOLKqCcUrqkNbQY9265B20RI4W

1 коментар

  1. Додаток № 1
    до Оголошення № 1

    Специфікація
    на надання послуг із організації і проведення тренінгів та круглих столів
    з питань громадського здоров’я

    I. Опис надання послуг
    1. Кількість послуг.
    Послуги передбачають організацію і проведення 5-и тренінгів та 3-х круглих столів з питань громадського здоров’я.

    2. Очікувана тривалість надання послуг.
    Протягом березня – грудня 2020 року вісім заходів тривалістю по одному дню з правом Замовника розірвати договір у разі підвищення ціни або неналежним виконанням своїх обов’язків надавачем послуг.

    3. Місце надання послуг.
    Послуги надаються за місцем, що пропонується учасником, шляхом заповнення Додатку № 4 «Детальний бюджет». Учаснику необхідно вказати місце проведення тренінгу, варіанти (назви) готелів для розміщення учасників.

    4. Зміст послуг:
    Надання послуг з організації і проведення тренінгів з питань громадського здоров’я включають:
    • Погодження із замовником плану проведення тренінгів;
    • запрошення учасників (телефон/факс/пошта/e-mail), відповідно до критеріїв, наданих замовником;
    • погодження із Замовником списків учасників тренінгів перед їх проведенням;
    • попередній контакт з учасниками з метою підтвердження їх присутності;
    • підбір та підготовка місця проведення заходів;
    • бронювання готелів, замовлення харчування для учасників, логістика проїзду учасників, замовлення квитків (за попереднім погодженням із замовником);
    • забезпеченням харчування (обід, дві кава-паузи);
    • транспортні послуги (зустріч в аеропорту, на вокзалі, тощо, транспортне забезпечення груп під час заходів, послуги таксі, тощо (за попереднім погодженням із замовником));
    • виділення окремого менеджера для роботи з Організатором тендеру
    • щоденний супровід заходу, а саме:
    1) перевірка умов проживання в готелі: кондиціонер, опалення, санітарно-гігієнічні умови тощо;
    2) перевірка придатності зали до проведення заходу, розстановка стільців/столів та іншого обладнання;
    3) поселення учасників відповідно до запланованого графіку заїзду;
    4) щоденна реєстрація учасників;
    5) коригування харчування учасникам у відповідності зі змінами на заході;
    6) логістика та відшкодування вартості проїзду учасників;
    7) збір інформації про учасників та необхідних документів на вимогу Замовника;
    8) замовлення інших додаткових послуг для проведення заходу.
    • Матеріально-технічне забезпечення, в тому числі:
    1) друк матеріалів (можливість друку та доставки у неробочі дні та вихідні);
    2) постачання канцелярських товарів та витратних матеріалів;
    3) послуги фотографа;
    4) кейтеринг.
    • надання обладнання для заходів (мультимедійні проектори, аудіовізуальне обладнання, телевізори, відеомагнітофони, відеокамери, комп’ютери/ноутбуки, принтери, факси, фліп-чарти, проекційні дошки, технічна підтримка, тощо).
    • підготовка звіту за результатами проведених тренінгів, згідно з формою наданою Замовником.

    5. Порядок надання послуг:
    • для замовлення кожного окремого заходу Організатор тендеру надає Виконавцю заявку, яка складається у довільній формі та містить специфікацію послуг (зокрема їх обсяг, асортимент, строки виконання);
    • Виконавець, у свою чергу, протягом 2 (двох) робочих днів надає Організатору тендеру на погодження складений у відповідності до заявки деталізований попередній кошторис заходу з детальною пропозицією видатків та меню кава-паузи та обіду учасників. Організатор тендеру погоджує такий кошторис заходу не пізніше, ніж за 2 (два) календарних дні до дати початку заходу, після чого він підписується сторонами. Кошторис заходу є Додатком до Договору та становить невід’ємну частину Договору;
    • після проведення заходу протягом 2 (двох) календарних днів Виконавець надає Організатору тендеру акт наданих послуг та фактичний кошторис заходу з усіма підтверджуючими документами (оригінали/копії проїзних документів учасників, яким було відшкодовано витрати на проїзд до місця проведення заходу та повернення; копії рахунків за проживання із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові особи, якій було надано послугу проживання; рахунків за харчування учасників заходу, канцелярські товари, поліграфічні послуги, тощо).

    Додаток № 2 до Оголошення № 1
    КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
    № Кваліфікаційні критерії (вимоги) до учасників Підтверджуючі документи
    1. Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, що створена та зареєстрована у встановленому порядку відповідно до законодавства України. – Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та/або Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
    – Статут (для юридичних осіб).
    2. Згода учасника на оплату послуг за фактом їх надання або з передплатою не більше ніж 50% у безготівковій формі. Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).
    3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) в 2018-2019 роках.
    Офіційний лист про підтвердження досвіду з надання послуг із організації і проведення тренінгів ) в 2018-2019 роках з контактами замовників.
    4. Наявність власних ресурсів (обладнання, матеріально-технічної бази та працівників) для надання послуг із організації і проведення тренінгів. Офіційний лист, що містить інформацію про перелік власних ресурсів: людські ресурси, транспорт, поліграфічне обладнання, власний кейтеринг, інші ексклюзивні послуги чи ресурси, наявні в учасника.
    4. Згода учасника на надання послуг у повній відповідності опису і порядку, зазначених у Специфікації. Підписана Цінова пропозиція (Додаток № 3).
    5. Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності (за КВЕД-2010), який дає право надавати послуги, що є предметом закупівлі. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
    6. Відсутність у складі засновників фізичних та юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 02.09.2015 р., введеного в дію Указом Президента України від 16.09.2015 р. №549/2015 Довідка у довільній формі завірена підписом та печаткою учасника.

    Зверніть, будь ласка, увагу на наступне:
    Учасники тендеру погоджуються з тим, що Організатор тендеру не повертає матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру.
    Остаточне рішення щодо переможця тендеру приймає Організатор тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер.
    Винагородою переможцеві тендеру буде укладення договору з Організатором тендеру на надання послуг відповідно до Специфікації.
    Відповідальність Організатора тендеру не виходить за межі винагороди, визначеної умовами тендеру.
    Організатор тендеру не несе відповідальності за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (тендерна пропозиція, бюджет чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені; за роботу операторів зв’язку; у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Організатор тендеру не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.
    Участю у тендері учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.
    У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру, та/або питань, не врегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру. Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.
    Дякуємо за співпрацю!

    Додаток № 3
    до Оголошення № 1
    ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
    послуги із організації і проведення тренінгів та круглих столів

    № Найменування послуг Вартість послуг (без ПДВ), грн.
    1. Загальна вартість послуги із організації і проведення тренінгів /на одного учасника/
    2. Загальна вартість послуги із організації і проведення круглих столів /на одного учасника/
    3. Відсоток комісійних/накладних витрат/ учасника за надання послуг із організації і проведення тренінгів та круглих столів
    Всього:
    Будь ласка, впевніться, що вартість послуг за кожним дослідженням відповідає сумі у Детальному бюджеті (бюджет подається у гривнях з зазначенням вартості послуг без ПДВ в форматі Excel за зразком, що міститься в Додатку №4).
    Зверніть увагу! Організатор тендеру залишає за собою право контрактувати учасника конкурсу з вищою ціною, якщо буде прийняте рішення про те, що вища оцінка технічної пропозиції цього учасника виправдовує додаткову ціну/вартість.
    Відсоток комісійних/накладних витрат учасника за надання послуг повинен бути незмінним (окрім зміни у сторону зменшення) на весь термін дії договору.
    Умови оплати: по факту надання послуг (післяплата) або передоплата не більше 50 % від загальної вартості погоджених Замовником послуг.

    Підписанням Цінової пропозиції підтверджуємо, що у разі перемоги нашої тендерної пропозиції ми зобов’язуємось укласти з комунальним підприємством «Полтавський обласний центр громадського здоров’я Полтавської обласної ради» протягом узгодженого терміну договір про надання послуг з проведення тренінгів та круглих столів на умовах, які викладені в Оголошенні.
    Термін дії даної пропозиції складає 90 календарних днів з дня відкриття пропозиції.
    Повідомляємо, що ми ознайомлені з Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284 «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні та «Кодексом поведінки постачальників», який затверджено 15 грудня 2009 року на засіданні Ради виконавчого менеджменту Глобального Фонду боротьби зі СНІД, туберкульозом та малярією і зобов’язуємось дотримуватись їх умов.
    Ми розуміємо, що ваша організація не зобов’язана приймати Пропозицію із найнижчою заявленою ціною або будь-яку іншу Пропозицію, яка може бути вами отримана.

    Дата: ________ 2020 р. ________________________________________________
    [підпис] [посада]
    Додаток № 5 до Оголошення № 1

    Загальна інформація про учасника

    1. Повна назва учасника
    2. Юридична адреса учасника
    3. Фактична адреса учасника
    4. Керівник учасника: ПІБ
    5. Контактний номер телефону керівника учасника
    6. Контактна особа з питань подання тендерної пропозиції: ПІБ
    7. Номер телефону контактної особи
    8. Електронна пошта контактної особи
    9. Номер факсу, веб-сторінка
    10. ПІБ та контактний номер менеджера, виділеного для роботи з Організатором тендеру

    11. Додаткова інформація

    Дата: _________________ 2020 р.

    _______________________________________________________________
    [підпис] [посада]

    The Global Fund
    To Fight AIDS, Tuberculosis and Malaria

    КОДЕКС ПОВЕДІНКИ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ*

    Вступ

    1. Як ключова міжнародна фінансова установа у сфері боротьби з ВІЛ/СНІД, туберкульозом та малярією, Глобальний Фонд визнає важливість підзвітності постачальників , а також прозорість та передбачуваність своїх операцій.

    2. Згідно зі статутними документами, основними принципами роботи Глобального Фонду є відкритість, прозорість та підзвітність. Виходячи з цього, Глобальний Фонд прагне того, щоб уся його фінансова діяльність, включно з корпоративними закупівлями та грантовими операціями, відповідала найвищим етичним нормам, а також, щоб їх дотримувалися усі співробітники .

    3. У відповідності із цими основними принципами роботи Глобального Фонду метою цього Кодексу поведінки («Кодексу») є забезпечити зобов‘язання постачальників дотримуватися чесності у грантових операціях та корпоративних закупівлях за кошти Глобального фонду.

    4. Глобальний Фонд буде регулярно переглядати та, за необхідності, вносити зміни у цей Кодекс, для відображення кращих практик, отриманого досвіду та зворотнього зв’язку від партнерів.

    Мандат цього Кодексу

    5. Цей Кодексу вимагає від усіх учасників тендерів, постачальників, агентів, посередників, консультантів та підрядників («постачальники»), включаючи всіх
    асоційованих членів, співробітників, найманих працівників, підрядників, агентів
    та посередників постачальних організацій (кожен з яких є «представником постачальника») дотримання найвищих етичних норм у діяльності, яка фінансується Глобальним фондом, пов’язаної з постачанням товарів та/або послуг Глобальному Фонду або будь-якому реципієнту коштів Глобального Фонду, в тому числі основним реципієнтам, суб-реципієнтам, іншим реципієнтам, координаційним механізмам країни, агентам із закупівель та безпосереднім покупцям.

    6. Основні реципієнти, суб-реципієнти, інші реципієнти, координаційні механізми країни, агенти із закупівель та безпосередні покупці повинні забезпечити комунікацію положень даного Кодексу усім своїм постачальникам, які в свою чергу повинні дотримуватися усіх викладених у ньому правил. Постачальники повинні забезпечити доведення Кодексу всім своїм Представникам та вдатися до розумних кроків для забезпечення дотримання ними його положень, в т.ч. вжити невідкладні заходи у разі порушення цих положень. Порушення цього Кодексу може призвести до рішення Глобального Фонду накласти санкції на відповідного Постачальника та/або Представника постачальника, призупинити виплату гранту його отримувачам або відмовити у фінансуванні.

    Чесність та прозорість діяльності

    7. Глобальний Фонд жорстко заперечує будь-яку корупційну, шахрайську,змовницьку, анти-конкурентну або насильницьку діяльність, пов‘язану з його коштами, в тому числі грантами. Глобальний Фонд буде вдаватися до суворих і негайних дій в всіх обставинах, які предметно та достовірно свідчитимуть про наявність корумпованих, шахрайських, змовницьких, анти-конкурентних або насильницьких дій, як пояснюється далі за текстом.

    8. Постачальники та представники постачальників повинні брати участь у закупівельних процедурах прозоро, відкрито, підзвітно та чесно, що також включає дотримання відповідного законодавства та правил стосовно чесної конкуренції, а також визначених стандартів якісної практики закупівель.
    9. Постачальники та представники постачальників повинні відповідати на тендерні/ конкурсні об‘яви чесно, справедливо та зрозуміло, чітко демонструючи свою спроможність відповідати усім вимогам тендеру або контрактних документів. Вони також повинні дотримуватися усіх правил,встановлених для кожного окремого процесу закупівель, і брати участь у тендері та вступати в договірні правовідносини лише тоді, коли вони можуть і бажають виконувати всі зобов’язання за договором.

    10. Постачальники та представники постачальників (безпосередньо або через агентів чи посередників) не можуть вдаватися до корупційної, шахрайської, змовницької, анти-конкуретної або насильницької діяльності в процесі участі у тендерах або здійсненні діяльності за договором, фінансованої Глобальним Фондом. Пояснення:

    – «корупційна діяльність» передбачає пропозицію, обіцянку, надання, отримання або передачу (безпосередню або через агентів чи посередників) будь-якої цінності з метою незаконного впливу на дії іншої особи або установи;

    – «шахрайська діяльність» передбачає будь-яку дію або бездіяльність, а також умисне викривлення даних, фактів, тощо, які завідомо й умисно або з необережності призводять до того, що особа або установа не можуть отримати фінансову або будь-яку іншу підтримку або ж здійснюються з метою уникнення виконання зобов’язання;

    – «насильницька діяльність» передбачає будь-які дії або спробу впливати на рішення або дії певної особи чи установи шляхом нанесення шкоди, або погрози про нанесення шкоди (безпосередньо або через посередників) тій чи іншій особі або установі або їхній власності;

    – «змовницька діяльність» передбачає домовленість між двома або більше особами або установами, спрямована на досягнення незаконних цілей, включаючи незаконний вплив на дії інших осіб або установ;

    – “анти-конкурентна діяльність” передбачає будь-яку домовленість, договір, рішення або дії, об’єктом або результатом яких є обмеження або порушення конкуренції на будь-якому ринку.

    11. Постачальники та представники постачальників не можуть вимагати, пропонувати, надавати або приймати, обіцяти або бути посередником у пропонуванні, передачі або отриманні коштів, винагород, процентних знижок, подарунків, комісійних коштів або інших платежів, окрім тих, які чітко передбачені і визначені Глобальним Фондом або реципієнтом гранту стосовно процесів закупівель або виконання положень угоди.

    12. Інформація, дані, ноу-хау та документи, отримані та напрацьовані в ході участі в процесах закупівель Глобального Фонду або реципієнтів його гранту, а також в процесі здійснення контрактної діяльності за кошти Глобального Фонду за жодних обставин не можуть розголошуватися або передаватися третім сторонам з метою надання існуючим або потенційним Постачальникам вигіднішої позиції або переваги в тендерних або будь-яких інших процесах закупівель Глобального Фонду або реципієнта гранту ГФ, без попередньої письмової згоди Глобального Фонду.

    Дотримання законодавства

    13. Постачальники та представники постачальників повинні у своїй діяльності дотримуватися усіх відповідних законів та положень, що діють в тій країні, де вони здійснюють свою роботу. Вони також повинні дотримуватися усіх опублікованих правил, політик та процедур Глобального Фонду, що стосуються сфер їхньої діяльності.

    14. Постачальники та представники постачальників повинні забезпечувати наступне: щоб ресурси, отримані ними від Глобального Фонду, не використовувалися для підтримки, фінансування або заохочення насильства, сприяння терористам та терористичній діяльності або для фінансування організацій, що підтримують тероризм.

    15. Постачальники та представники постачальників не можуть брати участь у діяльності, пов‘язаній з «відмиванням» грошей. Йдеться про будь-який вид діяльності, спрямований на приховання фактів щодо незаконного отримання коштів, наприклад, в результаті шахрайства, хабарництва або іншої незаконної діяльності.

    Доступ та співпраця

    16. Постачальники та представники постачальників повинні зберігати у відповідних бухгалтерських книгах чіткі та повні дані обліку усіх фінансових та ділових транзакцій в рамках фінансованих Глобальним Фондом угод, щонайменше протягом п’яти років після дати останнього платежу, здійсненого в рамках угоди з Глобальним Фондом.

    17. Постачальники та представники постачальників повинні співпрацювати з Глобальним Фондом і реагувати на будь-який запит від Офісу генерального інспектора (ОГІ Глобального Фонду), а також інших агентів та представників Глобального Фонду та надавати їм доступ до спілкування з відповідними співробітниками та перевірки будь-яких рахунків та облікових даних, а також іншої документації, пов’язаної з тендерами та виконанням положень угод, фінансованих Глобальним Фондом.

    18. Постачальники та представники постачальників в будь-який момент надаватимуть всю можливу підтримку на запит Глобального Фонду з метою дотримання останнім будь-яких законодавчих, регуляторних або статутних вимог, висунутих перед ним.

    19. Глобальний Фонд очікує, що реципієнти будуть вдаватися до негайних та відповідних дій в ситуаціях, коли реципієнту стане відомо, що будь-який з його представників або бенефіціаріїв за угодою, фінансованою Глобальним Фондом, бере участь або підозрюється в корупційних, шахрайських, змовницьких, анти-конкурентних або насильницьких видах діяльності, пов’язаних із закупівлями або реалізацією тієї чи іншої угоди. Глобальний Фонд накладатиме санкції, які вважатиме за доцільні у випадках, коли реципієнт не вживатиме належним чином (на розсуд Глобального Фонду) негайних та вчасних заходів у подібних ситуаціях.

    Публікації та реклама

    20. Без попередньої письмової згоди Глобального Фонду Постачальники та представники постачальників не можуть (i) використовувати назву або логотип Глобального Фонду у своїх публікаціях або рекламі, (ii) використовувати свої безпосередні або непрямі ділові стосунки з Глобальним Фондом із метою отримання підтримки останнього на користь товарів та послуг того чи іншого постачальника, (i ii) здійснювати будь-яке представництво або заяви замість або від імені Глобального Фонду.

    Повне і відкрите надання інформації і конфлікти інтересів

    21. Перед підписанням угоди або в процесі її виконання Постачальники повинні повідомити Глобальний Фонд, якщо вони або їхні Представники є суб’єктом санкцій або тимчасового відсторонення від справ, застосованих однією з провідних міжнародних фінансових установ, наприклад ООН або Світовим Банком.

    22. Постачальники повинні повідомити Глобальний Фонд або фактичного реципієнта гранту про існуючі, або потенційні конфлікти інтересів, що стосуються Постачальників або їхніх Представників («конфлікт інтересів»). Глобальний Фонд вважає конфліктом інтересів таку ситуацію, в якій одна сторона має інтереси, які можуть негативно впливати на виконання останньою своїх обов’язків та відповідальності, договірних зобов’язань або призводити до
    порушень чинного законодавства. Таким чином, подібний конфлікт інтересів може спричинити або становити діяльність, яка є недопустимою згідно положень даного Кодексу. Задля забезпечення дотримання високих етичних норм і стандартів усіма постачальниками за угодами, що фінансуються Глобальним Фондом, останній буде вдаватися до відповідних заходів вирішення подібних конфліктів інтересів. Глобальний Фонд може в тому числі відмовити у наданні фінансування у випадках, коли певний конфлікт інтересів може стати на заваді здійснення чесного процесу закупівель.

    23. Постачальники не можуть впливати або шукати важелі впливу на процеси
    прийняття рішень Глобального Фонду та не можуть вдаватися до таких дій, які можуть призводити до порушення Політики Глобального Фонду про етичні норми та конфлікти інтересів (http://www.theglobalfund.org/documents/policies/PolicyonEthicsandConflictoflnt erestforGlobalFundlnstitutions.pdf).

    24. Постачальники повинні негайно повідомляти Глобальний Фонд про найменшу загрозу правопорушень, пов’язаних із залученням ресурсів та грантових коштів Глобального Фонду, незалежно від участі в такому правопорушенні того чи іншого Постачальника або його Представника. Для отримання більш детальної інформації відвідайте сторінку
    http://www.theglobalfund.org/en/oig/.

    Глобальний Договір ООН про корпоративну соціальну відповідальність

    25. Глобальний Договір ООН є мережею добровільної міжнародної корпоративної відповідальності, створеною з метою підтримки участі приватного сектору та інших соціальних груп у спільній роботі над посиленням корпоративної соціальної відповідальності та загальноприйнятих соціальних засад та принципів охорони навколишнього середовища задля подолання труднощів, пов’язаних із процесами глобалізації (дивіться http://www.unglobalcompact.org). Глобальний Фонд заохочує всіх Постачальників до активної участі в даному Договорі.

    26. Згідно з десятьма принципами, визначеними Глобальним Договором ООН, серед Постачальників заохочуються такі дії:

    a) підтримка та повага захисту загальновизнаних у світі прав людини;
    b) утримання від діяльності або участі в процесах порушення прав людини;
    c) дотримання свободи спілкування та визнання права на колективні переговори;
    d) підтримка боротьби з будь-якими формами примусової праці;
    e) підтримка дій зі скасування дитячої праці;
    f) підтримка дій, направлених на зменшення дискримінації при
    працевлаштуванні та на робочих місцях;
    g) підтримка запобіжних заходів зі збереження навколишнього середовища;
    h) підтримка ініціатив пропагування відповідальності за стан навколишнього середовища;
    i) підтримка розвитку та розповсюдження технологій, дружніх до навколишнього середовища; а також
    j) протидія корупції у всіх її проявах, включаючи вимагання та хабарництво.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
    ПОСТАНОВА
    від 17 квітня 2013 р. № 284
    Київ
    {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
    № 485 від 23.09.2014
    № 431 від 26.06.2015}
    Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні

НАПИСАТИ КОМЕНТАР

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

4 − three =