НА ПОЛТАВЩИНІ ВИЗНАЧИЛИ ПЕРЕМОЖЦІВ ІІІ-ГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ-2019»

12 квітня у Полтавському художньому музеї  (галереї мистецтв) імені М. Ярошенка відбулась церемонія нагородження переможців і лауреатів третього туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2019» у номінації «Основи здоров’я», що стартував 4 квітня. Лауреатами конкурсу стали вчителі з Харківської, Хмельницької, Житомирської, Закарпатської, Вінницької, Херсонської, Сумської, Черкаської та Полтавської областей

Його учасники на базі Полтавського навчально-виховного (ЗНЗ-ДНЗ)  № 16 упродовж семи днів змагалися в низці конкурсних випробувань: відповідали на питання тестів із методики викладання предмета, психології та педагогіки; демонстрували вміння організовувати роботу з учнями з виконання практичних завдань у межах предмета «Основи здоров’я»; доводили свою методичну майстерність та вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи тощо.

Директор Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА Олена Харченко переконана, вчитель має навчатися протягом усього життя. А будь-який конкурс чи змагання є стимулом до успіху. 

При оцінюванні конкурсантів враховувались їх уміння викладати предмет, використовуючи тренінгові форми та інтерактивні методи навчання для  формування й  розвитку в учнів умінь і навичок  для  збереження здоров’я.

За участю представників влади, громадськості, науковців, учителів, методистів та засобів масової інформації у Полтавському художньому музеї (галереї мистецтв) імені Миколи Ярошенка відбулася урочиста церемонія закриття конкурсу.

«Учителем року-2019» у номінації «Основи здоров’я» визнано учителя основ здоров’я Заліщицької державної гімназії Тернопільської області ВАСИЛЯ ДЯКІВА.

Лауреатами конкурсу стали:

  • 2 місце та відзнака «Кращий проект» – Світлана Георгіївна ПРУС, учитель основ здоров’я, заступник директора Запорізького ліцею № 34 Запорізької міської ради Запорізької області;
  • 3 місце і відзнака «Учнівські симпатії» – Ірина Ігорівна ГРИДАСОВА, учитель основ здоров’я Комунального закладу «Петрівське навчально-виховне об’єднання «ЗОШ І–ІІІ ступенів – гімназія» Петрівської районної ради Кіровоградської області.

Дипломанти конкурсу:

  • Альбоща Олена Леонідівна, учитель основ здоров’я Комунального закладу «Пісочинська ЗОШ І-ІІІ ступенів Пісочинської селищної ради» Харківської області;
  • Буняк Діна Віталіївна, учитель основ здоров’я Дунаєвецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів, гімназія» Дунаєвецької міської ради Хмельницької області;
  • Масляник Наталія Юріївна, учитель основ здоров’я ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області;
  • Невмержицька Ольга Миколаївна, учитель основ здоров’я Опорного закладу освіти «Покалівський заклад ЗСО І-ІІІ ступенів» Овруцької міської ради Житомирської області;
  • Опріш Аліна Іванівна, учитель основ здоров’я Мукачівського навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 11 Закарпатської області;
  • Охріменко Юлія Анатоліївна, учитель основ здоров’я Комунального закладу «Фізико-математична гімназія № 17 Вінницької міської ради»;
  • Рогачова Вікторія Павлівна, учитель основ здоров’я Великолепетиської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Великолепетиської селищної ради Херсонської області;
  • Руденко Людмила Іванівна, учитель основ здоров’я Бобрицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Роменської районної ради Сумської області;
  • Сатанівська Оксана Дмитрівна, учитель основ здоров’я Уманської ЗОШ I-III ступенів № 11 імені М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області.

12 квітня 2019 року у Полтавському художньому музеї (галереї мистецтв) імені Миколи Ярошенка за участю представників влади, громадськості, науковців, учителів, методистів відбулася урочиста церемонія закриття конкурсу.

Голова журі, професор, кандидат біологічних наук, завідувач кафедри медико-біологічних і валеологічних основ охорони життя і здоров`я Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Станіслав Страшко коротко спинився на історії розвитку предмета «Основи здоров’я» в українській школі. Предмет на початку запровадження цього освітнього напряму називався валеологією, а тепер лунають пропозиції назвати його «Основи здоров’я і добробуту».

– Україна – єдина держава пострадянського простору, де викладається предмет «Основи здоров’я». Внесок учителів цієї дисципліни у профілактику захворювань і збереження здоров’я нації досить великий. В Україні стрімко зменшилася кількість дітей, підлітків і молоді, котрі вперше стикаються з ВІЛ-інфекцією, – наголосив С. В. Страшко. – На конкурсі у Полтаві, який ніби підсумував 25-річну історію предмета «Основи здоров’я», ми переконалися, що в Україні зміцніла когорта вчителів, які можуть і готові долати проблеми, пов’язані із здоров’язбереженням».

Проведення конкурсу у 2019 році в номінації «Основи здоров’я» свідчить, що здоров’я людини, профілактика захворюваності та здоровий спосіб життя, насамперед, серед молодого покоління, набуває вагомого значення в суспільстві. Формування поведінки, що дозволить зберігати здоров’я розпочинається від народження і продовжується в шкільному віці. Освітня галузь займає важливе місце в розбудові системи громадського здоров’я.

      Прес-центр ДОЗ ОДА

НАПИСАТИ КОМЕНТАР

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

sixteen + 13 =